Supply Chain & Customer Service Manager

Sales Manager Personal Care – surowce do branży kosmetycznej
2 lipca, 2021
Marketing manager – branża spożywcza
2 lipca, 2021

Supply Chain & Customer Service Manager

Lokalizacja: Warszawa

Obecnie, dla naszego Klienta, wiodącego międzynarodowego dystrybutora surowców chemicznych i dodatków funkcjonalnych do żywności, poszukujemy osoby, która będzie skutecznie zarządzać procesami logistycznymi w firmie, łańcuchem dostaw surowców oraz działem obsługi klienta.

Supply Chain & Customer Service Manager

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:              

  • zarządzanie zespołem logistycznej obsługi klienta;
  • kompleksowe zarządzanie procesem logistycznym i nadzór nad łańcuchem dostaw produktów;
  • podejmowanie strategicznych decyzji w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i systemem obsługi klientów;
  • kontrola nad jakością procesów logistycznych, zarządzanie procesem reklamacji;
  • sporządzanie raportów i sprawozdań;
  • selekcja, współpraca i prowadzenie negocjacji z zewnętrznymi partnerami logistycznymi.

Od idealnego kandydata lub kandydatki oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem w dziale logistyki i/lub zarządzania łańcuchem dostaw, i/lub biurze obsługi klienta i dostaw;
  • doświadczenia w obsłudze dostaw międzynarodowych i krajowych;
  • mile widziane będzie doświadczenie w dziale obsługi klienta;
  • znajomości zagadnień związanych z efektywnym zarządzaniem procesami dystrybucji i logistyki;
  • umiejętności strategicznego myślenia i świadomości kosztowej;
  • umiejętności skutecznego zarządzania zespołem;
  • wykształcenia wyższego, atutem będzie wykształcenie z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw lub pokrewne;
  • doświadczenia pracy z ERP i CRM, bardzo dobrej znajomości MS Office
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową i osobistą.

Firma oferuje:

  • ciekawą i dynamiczną pracę w środowisku międzynarodowym;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • nowoczesne stanowisko pracy w biurze i narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, etc.);
  • ubezpieczenie medyczne.

Administratorem danych jest IPK sp. z o. o. z siedzibą w Sopocie – Ul. Mikołaja Reja 13/15 (81-874 Sopot), nr rejestru agencji zatrudnienia 656.
Informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.
Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji prowadzonych przez IPK sp. z. o. o. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

APLIKUJ:
ipk.warszawa@ipk.com.pl